søndag den 11. december 2011

spa


Som I sikkert ved, er jeg én af de heldige som er blevet udvalgt af Yves Rocher som testperson af nogle af deres vidunderlige produkter. Sidst testede jeg blandt andet denne aubergine farvede neglelak, som jeg har brugt så flittigt, at den næsten er tom. Farven er bare SÅ fin! For noget tid siden modtog jeg så blandt andet disse to skønne hamman inspirerede spa produkter- en badeolie og en body balsam, som er perfekte til denne årstid. Tog en skøn home-spa-day og testede dem. Synes ens hud har en tendens til at blive lidt vinter-kedelig og de her er altså redningen. Huden bliver virkelig skøn og blød og så dufter de fantastisk! Mums! Modtog ligeledes denne body scrub, som jeg dog ikke har testet endnu, da jeg ikke vil skrubbe alt min hud af og være helt bleg inden julefesterne. 

A few months ago I was chosen as the lucky test person of Yves Rocher products which is wonderful. This time I received a lotion and an oil. I took some time to make a home-spa-day and tried them out. I must say the winter tired skin is long gone and it leaves the skin smooth and smelling great! I also got this body scrub which I haven't tried yet.