søndag den 16. oktober 2011

top lak


For noget tid siden blev jeg udvalgt blandt 3000 ansøgere af Yves Rocher til at blive deres anmelder af produkter i Danmark, hvilket jeg er ret stolt over og glad for. Hver måned modtager jeg en stak godis fra dem, som jeg så har mulighed for at teste. Det skal lige siges, at der intet pres er fra virksomhedens side om at jeg SKAL synes om produkterne. Jeg skal som anmelder bare forholde mig objektivt til produktet og skrive lige hvad der falder mig ind, hvilket også var derfor jeg sagde ja til at være anmelder.

Denne måned modtog jeg 3 neglelakker og 2 læbestifter. Har nu været igennem alle produkterne og må sige, at jeg er faldet pladask for den auberginefarvede neglelak, som faktisk har været på mine negle uafbrudt de sidste 14 dage. Synes den er så fin, da den blot har et lilla skær og passer perfekt til min garderobe. Fik også en toplak med, som gør det dejligt nemt at tage et nyt lag på, når den efter ca. 5 dage skal skiftes. Toplakken gør, at det tørrer i løbet af 2 sekunder, hvilket er skønt, hvis man som mig har en meget lille tålmodighed og altid plejer, at ødelægge lakken inden den er helt tør. Så smart!
Må sige, at jeg har fået et nyt syn på mærket Yves Rocher, som jeg, hvis jeg skal være ærlig, tidligere forbandt med min mormor. Jeg synes faktisk at disse produkter er super lækre!

Among 3000 candidates I have been chosen by the French brand Yves Rocher to be their reviewer in Denmark. Of course I am really proud and happy about this. As reviewer I don't have to love their products- I am just testing it and writing whatever I feel about it. So no worries Guys- I'm objective! 
This month I received 2 lipsticks and 3 nail polishes and I have now tested them all. My favorite is def. the aubergine colored nail polish which I think looks amazing! Love it!!! And the top coat they sent me is quite fab too because it makes it dry in 2 sec. which is really great when you are as impatiant as I am! I must say that my opnion about  Yves Rocher has changed- it's not just a brand for older people, it's actually quite nice!