lørdag den 15. oktober 2011

cph dreaming


Et snap shot med min Iphone i går aftes af himlen over CPH. Helt igennem fantastisk smukt! Spiste med min veninde Stine i går- fik mad fra Cofoco le marché, lidt lækker øl og så ellers bare afslapning- skønt! Er så vildt træt om aftenen for tiden. I dag har jeg absolut ingen planer, hvilket overhovedet ikke gør mig noget. Måske står den på en løbetur rundt om et par af søerne?
Det har været en spændende og udfordrende første uge på kontoret, hvilket jo er rigtig fedt! Og mine kollegaer er simpelthen SÅ søde, hvilket gør opstartsfasen lidt nemmere. I morgen kommer M, hvilket jeg glæder mig helt ustyrligt meget til!!! YAY!!!!

A snap shot of the sky over Copenhagen- wow! Last night I had dinner with my friend Stine- nice food, some beer and relaxing- just what I needed! Today: more relaxing- I am so tired after my first week as an intern. It's been wonderful, exciting and challenging, but I'm really happy. And everyone have been SO nice to me:o) Tomorrow M is coming which I'm looking so much forward to! I literally can't wait!