torsdag den 6. januar 2011

american woman

Var til eksamen i dag i Strategisk ledelse- vidunderligt at have den ude af verden. Vil bruge de næste par dage på at sove, gøre rent, træne og indhente det forsømte med min kæreste. Der er heldigvis lidt over 2 uger til den næste, så det giver mig lige lidt tid til at puste ud.
Tror aldrig at jeg har blogget om American Apparel før, hvilket helt klart gør det på tide! Er helt vild med alle deres finurlige ting og ender altid med at købe stort ind af både toppe, gym tøj, undertøj og jumpsuits, når jeg nærmer mig en butik. I kan jo tjekke deres site ud her- den 7/1 tilbyder de 30% discount ved køb online med denne rabatkode: EUFF30UEM94CP499

Took my exam today-yay:o) It's so great to have it done and now I just want to relax and do all the things I have neglected the last few weeks. Looking so much forward to it:o)
I don't think I have been blogging about the fab brand American Apparel before which is a big mistake. I really love their products and each time I enter a store I end up buying a lot of under wear, jumpsuits, tops and gym clothes. Today you can get 30% discount at the online store. Just enter the site mentioned above (in the Danish text) and use the discount code. Happy shopping:o)