lørdag den 28. august 2010

nuances rouges

Var lige et smut nede i byen i dag for at få klippet pandehår og ordne lidt forskelligt. Dette var mit outfit. Den rust-røde skjorte er fra en genner-tur. Jeg er helt betaget af farven og tror at jeg kommer til at bruge den rigtig meget i løbet af efteråret. Halskæden jeg har på i en lidt mørkere rust-nuance, skaber et tone-i-tone look, som jeg er ret vild med. Dette understreges også af den rav-farvede ring og bæltet. Smykkerne har jeg købt i henholdvis Kina og på Bali.


Skjorte: vintage
Halskæde: købt på Bali
Bælte: vintage
Ring: købt i Shanghai
Jeans: Cheap Monday
Wedges: Bianco
Taske: Chloé

Her er et lille uddrag af de ting jeg har købt på rejsen. Træarmbåndene vil jeg bruge sammen med nogle andre store armbånd i samme tone. Tasken er håndlavet og i rygsæk-stilen, hvilket er en rigtig fin variant i forhold til mine andre hverdags-tasker.