fredag den 27. august 2010

i østen stiger solen op


Hej mine skønne læsere- så er jeg langt om længe tilbage bag min MacBook og klar til at blogge igen. Grunden til at der har været så stille er, at jeg de sidste 3 uger har været på den mest fantastiske ferie til Kina og Bali:o)

På turen har jeg selvfølgelig set EXPO udstillingen i Shanghai, templer og rismarker på Bali og en masse andet, men derudover har jeg også gjort mig nogle lækre fund. Jeg har fået syet nogle skønne frakker samt købt nogle unikke smykker og håndlavede tasker som jeg selvfølgelig nok skal uploade nogle fotos af i den nærmeste fremtid. Men efter 29 timers rejsen, er det altså tid til at slappe lidt af nu (efter at kufferten er pakket ud vel at mærke, suk..)

I får dog lige ét enkelt billede fra 35 grader varme Bali...


Solbriller: Gina Tricot
Bikini: Dolce & Gabbana