fredag den 14. september 2012

la discothèque


Mig i går aftes på vores altan. Vi var ude og se på det arabiske natteliv og jeg benyttede mig af lejligheden til at tage en ny top på, som jeg har købt hernede. Den kostede kun hvad der svarer til 124 kr. men jeg synes den ligner en hel milliard;o) Jeg toppede den med et par sporty shorts, for at tone den lidt ned, og med et par Zara heels. 
Vi tog på en cool klub der hedder Blends i Marinaen, hvor den søde ejer havde reserveret et vip bord til os med alt hvad vi kunne drikke- og så endda ganske gratis. Resultat: skøn aften, søde mennesker, omend jeg må tilstå at jeg er noget træt i dag;o) 

Me at our balcony last night before we went to the club Blends in the Marina. Had such a great night! The top is new- a piece I have bought here in Dubai. I mixed it with a pair of sporty shorts to tone down the top- and of course my lovely Zara heels.