onsdag den 29. august 2012

happy def.: characterized by or indicative of pleasure, contentment, or joy


Jeg var oppe og forsvare mit speciale i går og kan altså nu kalde mig for cand. ling. merc med en bachelor i Kinesisk og Journalistisk formidling og med en kandidatgrad i Virksomhedskommunikation- hvilket jeg lige skal hilse og sige er SKØNT! Eksamen gik godt og jeg og min specialemakker blev begge belønnet med en 10'er, så det var dejligt.
Nu har jeg allermest lyst til at ligge i sengen og se serier i en måneds tid, men har lige en kandidatfest på fredag og en flytning til Dubai på onsdag at forberede, så det må vente. Men pyt- satser på at der bliver tid til afslapning ved poolen i Dubai;o)

Yesterday I graduated from University with a really nice grade so I am pretty happy these days:o) Now it's all about preparing for my party on Friday and our moving to Dubai on Wednesday so there is no time to relax just yet.