torsdag den 9. august 2012

desert






Som lovet vil jeg fortælle jer hvad jeg har gået og brugt meget af min tid på gennem de sidste par måneder. Udover specialet har M og jeg ligeledes skulle planlægge vores flytning til Dubai, hvor M har fået job. Jeg har endnu ikke fået job dernede men leder ihærdigt.
Jeg skal forsvare mit speciale i slutningen af august og så flytter vi i starten af september- altså om ca. 3 uger!!! YIKES! Hvor er det tæt på nu! Vi glæder os super meget og kan ikke vente med at skulle afsted! Men samtidig synes vi også at det er vildt hårdt at skulle sige farvel til vores dejlige familier og alle vores skønne venner men ja, som ovenstående billede siger så rammende, så "Oh Darling, let's be adventurers", hvilket beskriver vores rejselyst meget godt.

Jeg vil naturligvis fortsætte med at blogge om mode og tendenser men jeg kan ikke love at der ikke der sniger sig en kamel, en ørken og måske et par strandbilleder ind en gang imellem, hvilket jeg håber at I, kære læsere, er helt okay med. Jeg sætter meget stor pris på, at I følger med og vil da håbe at I har lyst til at være adventurers sammen med mig på bloggen.

Pyha, lang smøre! Vil slutte nu men hvis I har spørgsmål til dette ørken-eventyr eller til alt muligt andet, skal I endelig ikke holde jer tilbage- fire away! Og hvis nogen af jer har været i Dubai og har nogle gode tips, må I endelig sige til!

As promised I will tell you guys what I have been spending a lot of my time on lately. Besides writing my Master's thesis I have been planning me and M's emigration to Dubai! M has got a job there from mid-September so we will be moving in the beginning of September- which is in about three weeks! YIKES! Pretty scary but also very exciting:o) 

I will continue blogging about fashion and I hope you guys will keep reading and follow me on my fashion adventures in the desert city. 
Feel free to ask if you have any questions. Have you been to Dubai? Any nice stores, beaches or clubs I just need to know about?