torsdag den 10. maj 2012

brownie

Peeling: 49 DKK



Body: 72 DKK
Face: 67 DKK

Fik de her super lækre self tanner produkter fra Yves Rocher og da jeg så skulle til konfirmation forrige  weekend (og havde planlagt at have kjole på), var det en ideel lejlighed til at se om de kunne fjerne mine vinter-blege ben. 
Selvbruneren til kroppen var jeg virkelig begejstret for da den duftede super skøn (slet ikke af selvbruner) og så var det sindssygt hurtigt absorberet på kroppen. Normalt synes jeg altid at man skal vente i halve og hele timer før huden er helt tør men her gik der vitterligt ikke mere end 5 minutter før huden var helt tør og man uden problemer kunne tage tøj på uden at være bange for at den smittede af. Farvemæssigt kan den så til gengæld godt bruge to lag før man får de lækre sommerben, men det er jo heller ikke noget problem når den tørrer så hurtigt. 

Med i pakken var også en rigtig velduftende peeling creme og en ansigts tanner (med en efter sigende effektiv lifting effekt) som er min plan at prøve i aften- skal nok dokumentere resultatet i morgen. 
Bonus info: lige nu er der 50% rabat på alle produkterne! 

Dette er et sponsoreret indlæg men jeg er helt objektiv i min testing af alle produkter fra Yves Rocher. 

Have been testing some great self tanning products from Yves Rocher.