fredag den 13. april 2012

freitag


Havde egentlig ikke tænkt mig at jeg skulle købe noget fra H&M's Exclusive Collection men nu hvor min favoritkjole fra kollektionen (selvfølgelig) er udsolgt, ærgrer jeg mig noget så grusomt.. Tænk, 2499 kr. for sådan et mesterværk! Piv...

Hvad står jeres fredag ellers på? Her skal der skrives speciale (hvis jeg ellers kan koncentrere mig for de vildt larmende håndværkere der er ved at lave vores have om) og ellers skal jeg ud og løbe og til træning. I aften: dinner med min veninde Stine og koncert! God fredag!

Didn't plan to buy anything from the Exclusive Collection from H&M but now I kind of regret I didn't get this amazing dress. 
What's you Guy's plan for today? I'm supposed to write on my master's thesis, go for a run and later to the gym. Tonight: dinner with my friend Stine and concert!