søndag den 4. marts 2012

grupee

Søde Cille Veje fra Diesel præsenterede den nye kollektion

Hygger til afterparty med den skønne Alexandra fra overspring.dk 

I torsdags deltog jeg i et super fint arrangement i Diesel butikken i Aarhus, hvor jeg var blevet spurgt om, om jeg ville holde et oplæg om tendenserne for SS12. Pretty scary at skulle holde et oplæg for 70 kvinder, en fotograf og et kamera! Men men, nogen gange skal man skubbe sig selv udover kanten og det viste sig, at alle var super søde og vi havde en skøn aften.

Arrangementet, som var et samarbjede mellem overspring.dk og Diesel, blev afholdt i anledningen af relanceringen af Diesel. I denne anledning har Diesel skabt "Fit your Attitude" kollektionen. Jeg fik lov til at vælge et par jeans fra kollektionen og er virkelig blevet glad for mine "Grupee"! Går jo som regel mest i skinny jeans, hvilket jeg egentlig ikke troede at Diesel designede, men der blev jeg overrasket, for den nye Grupee er en perfekt én af slagsen. Der er lidt strech i dem, skinny legs og med lav talje men lidt højere bagpå, så man faktisk kan bukke sig fremover uden at 'show it all'.
Jeg fik desværre ikke taget et full look men prøver at finde et pic. til jer.

Til jer Aarhus-folk, hvis ikke I allerede kender overspring.dk er det et site, henvendt til unge, der skriver om hvad der rør sig i byen. Min blog er fra nu af, tilknyttet som partner på overspring.dk.

Only in Danish- sorry Guys...