fredag den 9. december 2011

genuine fake

Hvis jeg skulle give mig selv en fødselsdagsgave til min fødselsdag i morgen, var denne fantastiske jakke et rigtig godt bud. Synes den er SÅ fin! Den koster ca. 1000 kr. og kan findes her.
Er efterhånden ved at være lidt mere ovenpå igen og fik da også skrevet min eksamensopgave færdig, som kunne afleveres i morges- skønt! M og jeg får familien på besøg til fødselsdagsbrunch i morgen, så jeg er ved at bage knækbrød, lave hjemmelavet blåbærmarmelade og bage boller.

It's my birthday tomorrow and if I was to give myself a present it could be this one. Think it's SO nice! It's $ 174 and you can get it here
I am starting to feel better and I managed to finish my exam paper on time and handed it in this morning. Tomorrow the entire family are stopping by for birthday- brunch- party and I am doing some preps today: baking bread and making homemade marmelade- yummie.