tirsdag den 11. oktober 2011

nelly dellies



Så er jeg begyndt i praktik hos Group 88, hvilket er super fedt! Havde første dag på kontoret i går og alle var bare super søde og tog rigtig godt imod mig. Så det kunne ikke være bedre:o) Er dog ret træt når jeg får fri, pga alle de nye indtryk, så jeg undskylder på forhånd, hvis min blogging er lidt laissez faire her den første uge af praktikken. 
Da jeg har et gavekort til Nelly.com liggende, har jeg været ved at kigge lidt på deres udvalg af jakker, da jeg godt kunne bruge en varm én når jeg cykler gennem det københavnske om morgenen. Priserne på de viste jakker ligger mellem 1500 og 4500. 

My internship has started out really well and everybody are treating me so nice. I am pretty beat in the evening, but I'll try to blog anyway. 
I have a gift card for Nelly.com and I need a new jacket, so I have tried to pick out my faves. Have not decided which one to go for though.