søndag den 9. oktober 2011

hay hay hay

Så er jeg ankommet til min venindes lejlighed på Østerbro og er efter en lang og begivenhedsrig dag, krøbet under dynen. Som de faste læsere sikkert ved, skal jeg bo hos min skønne veninde Louise, i hverdagene mens jeg er i praktik og hjemme i Aarhus i weekenderne. Var inde forbi Hay butikken i Pilestræde i dag og hente mit smukke nye (sorte) tøjstativ, som jeg allerede er helt vild glad for. Har fået det i gave af mine søde forældre og har så købt nogle vildt fede grønne renseribøjer til. Det ser super nice ud! Når jeg er kommet helt på plads, viser jeg lidt pics.
Er rigtig træt, og føler en masse modsatrettede følelser indeni. Jeg er helt vild glad for endelig at komme til Kbh og begynde mit praktik-eventyr men samtidig savner jeg M så det gør ondt helt ind i det inderste af mit hjerte... Må bare tænke på, at der heldigvis ikke så lang tid til, at han kommer og besøger mig- yay! Dejligt at have noget vidunderligt at se frem til:o)
Må hellere få noget søvn. Sov sødt I skønne læsere.

I have arrived in Copenhagen now and have almost unpacked all my stuff. Got this cool hanger from the Danish company Hay- it looks so great with all my stuff on! I will show you some pics later. 
I'm so excited about starting my internship but at the same time I miss M so much it hurts... I'd better get some sleep now. Sweet dreams.