lørdag den 29. oktober 2011

belleza española






Eftersom vi, i Group 88, forhandler det spanske mærke Loewe, er jeg blevet mere bekendt med deres items og jeg må indrømme, at jeg er ret betaget. Kan ikke helt forstå, at det ikke er mere udbredt her hjemme i Danmark, da det virkelig er nogle smukke items de laver og kvaliteten lyser langt væk ud af dem. Jeg vil gerne gøre mit til, at introducere I skønne læsere til dette vidunderlige brand. Som I kan se, har jeg fundet mine favoritter og nr. 1 og nr. 4, kommer helt sikkert på min ønskeseddel til jul.

Since I began my internship I have gotten more familiar with the Spanish brand Loewe, which I must say is FAB! Love the designs, the cut and the exquisite fabrics. Here are my faves- no. 1 and no. 4 will def be on my wish list this Christmas!