lørdag den 24. september 2011

jegelskermode.dk outfit der woche


Min søde veninde og medblogger Anna, gjorde mig netop opmærksom på, at jeg er blevet valgt til ugens outfit på jegelskermode.dk
Michella Laura skriver om mit look: "Jeg elsker kombinationen af den afslappede strik og den fine nederdel, og så elsker vi alle på blog-redaktionen metallic-effekten i sko og i armbånd, som på en diskret måde er med til at pifte hele outfittet op".
Er rigtig glad for at blive udvalgt, da det bare giver én lyst til at fortsætte med at blogge. Tjek resten af artiklen ud her

My friend and fellow-blogger Anna just told me, that my blog and outfit has been chosen on the website jegelskermode.dk (Danish for I love fashion) as the outfit of the week. They gave me a fantastic review on my look- thanks:o) Check out the article in the link above.