tirsdag den 30. august 2011

1 million skejsere

Hvis jeg vandt en million, ville jeg...


...købe mig en Mulberry weekendtaske, til når jeg om en måned starter praktik i København- den ville gøre rejsen mellem Aarhus og Kbh i weekenderne så meget mere chic!

...Derefter ville jeg booke en rejse til "The Big Apple" for min kæreste, mine forældre og mig selv.

...Jeg ville købe den Michael Kvium litografi, som jeg så længe har sukket efter.

...Efter at have doneret penge til WSPA, skulle resten af beløbet (hvis der da var mere) gå til en lejlighed i skønne Berlin!

Dette er et sponsoreret indlæg.

Jeg har skrevet dette indlæg, dels fordi det er en dejlig tanke, sådan at bruge en million, men også fordi dette indlæg er sponsoreret af Klasselotteriet. De afholder lige nu en konkurrence, hvor man kan vinde et gavekort på 25.000 kr. hvis man på sin blog skriver et indlæg om, hvad man ville bruge en million på. Alle der har en blog kan deltage, så skynd jer at lave et indlæg eller opret en blog, så du kan deltage. Du kan være med helt indtil den 13/10.


What I would do if I won 1 million Danish kroner. This post i sponsored by Klasselotteriet who are throwing a contest where you can win 25.000 kroner if you imagine how you would spent a million kroner and then blog about it. You can participate if you are a Danish citizen.