tirsdag den 17. maj 2011

stars in your eyes

Som tidligere lovet, vil jeg dele en fantastisk nyhed med jer! Jeg var for en måneds tid siden i København til et par praktiksamtaler og jeg var så heldig at få dem begge to. Jeg har så siden skulle vælge mellem disse fantastiske to steder, hvilket ikke har været nemt, da de begge lød helt fantastiske. Men men men, det ene sted har været en drøm for mig, siden jeg var helt lille og det er noget jeg virkelig er passioneret omkring, og derfor var det den eneste rigtige praktikplads for mig.
Jeg har nu fået underskrevet kontrakten og alt er faldet på plads, så fra 10. oktober begynder jeg min praktik hos Group 88, hvor jeg skal være med til at lave alt PR for Gucci, Mulberry, Bottega Veneta og Burberry i Skandinavien. Jeg er forståeligt nok uendelig lykkelig og meget spændt og kan slet ikke vente med at få afprøvet alt det jeg har lært.

Jeg skal være i praktik i 4 måneder i København og vil derfor i den periode (i hverdagene) bo hos min vidunderlige veninde Louise, som har været så sød at tilbyde mig husly. I weekenderne vil jeg selvfølgelig være hjemme i Aarhus hos M i vores skønne lejlighed:o)

Jeg vil naturligvis fortsætte med at blogge, og fortælle en masse om det jeg oplever og jeg håber, at I vil følge med. Hvis der er noget I vil vide, må I endelig spørge.
Sorry den lange post, men har ikke kunne vente med at dele den fantastiske nyhed med jer søde læsere:o)

As I told you last week, I have a great thing to tell you guys! In March I applied for an internship and in April I went to Copenhagen to do some interviews and now everything is settled- I got my contract and it's official! From the 10th. of October I am starting my internship at Group 88 where I will help make all the PR for Gucci, Mulberry, Bottega Veneta and Burberry in Scandinavia! I am so happy and excited about this job and I can't wait to get started! My internship is for 4 months and during this period I will be living with my wonderful friend Louise in Copenhagen and in the weekends I will be home in Aarhus with M:o)
I can't wait to share all my experiences with all of my sweet readers and I hope you will join me on this amazing ride:o)