søndag den 17. april 2011

daydream def: A dreamlike musing or fantasy while awake, especially of the fulfillment of wishes or hopes

Solen skinner udenfor og folk går forbi mit vindue med solbriller og lette sommerjakker på- ihhh hvor er det surt at sidde herinde:o( Kan ikke gå ud og nyde det gode vejr, dels fordi jeg er syg og dels fordi jeg skal, skal, skal have skrevet noget på min eksamensopgave i dag. Indtil videre har jeg siddet og gloet på skærmen i 2 timer uden at have skrevet et ord- flot Camilla.. Men det ovenstående billede får mig til at tænke på sommerferie- håber det kan sprede lidt glæde hos jer også. Elsker farvekombinationerne, lyset og Céline looket!!

Even though the sun is shining and it's sunday I can't go out in the lovely weather. I am still sick and I have to write on my exam paper- not fun at all... But this pic makes me think about the summer and holiday- hope it can do the same for you guys. I love the color combination, the light and the Céline-look!