lørdag den 12. marts 2011

the city

Jeg er netop kommet hjem fra en vidunderlig tur til København, hvor jeg har befundet mig siden i tirsdags. Hvert år i marts inviterer min Mor mig på tøsetur til Kbh, hvor vi går på museer, spiser lækker mad, bor på skønt hotel, går i bio, drikker kaffe og ikke mindst shopper! Også i år har turen være helt vild fantastisk og vi har bare hygget os så meget:o) Skal nok vise nogle billeder og looks fra turen, men først lige nogle af de ting jeg har købt med hjem.

Since last Tuesday I have been i Copenhagen with my mother. Every year in March she invites me on a trip with her to the city where we spend our time visiting museums, eating great food, living at a fancy hotel, going to the movies, drinking coffee and shopping! The trip was- a as always- amazing and so much fun:o) I will show you some pics and looks, but first some of the items I bought.
Blue shirt: Zara
Silver sandals: Topshop

White shirt: H&M
Ring: Gina Tricot
Nude shirt: Gina Tricot

White top: Topshop
Belt: H&M
Yellow top: Topshop

Sunglaces: H&M

Hat: H&M
Nailpolish: Flying A

Earrings: Gina Tricot
Dress: H&M