mandag den 20. december 2010

yummie yummie


Synes Adax har lavet nogle ret lækre tasker de sidste par sæsoner og jeg har da også fundet min favorit denne vinter. Den er 100% økologisk og er en limited edition og kan erhverves til den nette sum af 3300 kr. Den ryger dog ikke i min indkøbskurv, da jeg skal bruge pengene på julegaver, men synes stadig at den er så smuk! Du kan købe denne smukke taske her.
Dagen i dag skal gå med eksamenslæsning, træning og så skal min kæreste og jeg i teateret i aften og se Romeo & Julie- glæder mig så meget:o)

The brand Adax have had some really great collections the last few seasons and this winter I love this one. It is from the limited edition and costs around 585 $. I would love to buy it but I have to spend my money on Christmas gifts but you can get it right here.
Today I am going to study for my exam, go to the gym and later on I am going to the theatre to watch Romeo & Juliet with my boyfriend. Great day:o)