mandag den 15. november 2010

chikke chloé

Sad og lavede ønskeseddel den anden aften og så slog det mig hvor svært det er at finde på ønsker.. Jeg har fødselsdag den 10. december, så skal derfor finde på ønsker både til min fødselsdag og jul på samme tid. Da jeg var lille begyndte jeg altid at skrive ønskeseddel i august-september måned og havde altid en lang liste når det blev december. Men det er som om at efter at man er blevet ældre, ønsker man sig ikke helt så mange ting... Eller også er jeg bare for vanskelig..? Hmm... Nå, men ét ønske er jeg dog sikker på: en ny pung! Har en stor lak én fra Marc Jacobs og en lille guld hjertepung fra Gucci- som jeg elsker utroligt højt, da jeg har fået den af min kæreste. Men da den har svært ved at indeholde plastickort ønsker jeg mig én i en medium størrelse og efter laaaannngg tids søgen efter den helt perfekte, har jeg kastet min kærlighed på denne fra Chloé. Synes den har den rette underspillede luksus og så passer den perfekt til min Chloé-taske.

I am starting to write down my birthday and Christmas wishes and just found this amazing wallet from Chloé. It goes perfectly with my Chloé bag!