søndag den 10. oktober 2010

going out

Jeg beklager stilheden herinde, men har simpelthen haft så travlt de sidste par dage. Jeg skrev eksamensopgave i sidste uge plus jeg har været lidt halvsløj med ondt i halsen, så jeg har nærmest kun lavet opgave og været til forelæsninger- og sovet alt for lidt, så jeg er bare så træt! Men nu er den heldigvis færdig:o)
I går var min kæreste og jeg samt min veninde Pernille til 30 års fødselsdag ved én af vores venner. Super hyggelig aften og dette var hvad jeg havde på. Jumpsuitet købte jeg for 2 år siden, da vi boede i NY. Den er fra en genner, så ved ikke hvad mærke det er, men synes den er så fed. Man kan ikke så godt se det på billedet, men på skuldrene er der påsyet det samme sølvstof som er på brystet. Skoene er købt i Barcelona.

I have been really busy the last week because of my exam paper. But now it is done- great! The picture is from last night when my boyfriend, my friend Pernille and I went to one of our friends' 30th. birthday.
The jumpsuit is vintage from NY and the shoes are from Barcelona.