torsdag den 14. oktober 2010

fleur

Jeg ligger stadig i sengen med smerter efter min visdomstand blev opereret ud i mandags. Har været ret hævet i hovedet- det er heldigvis ved at forsvinde så småt igen. Men har så sygt ondt at det er nødvendigt at spise smertestillende for overhovedet at kunne holde det ud. Så er noget sølle i disse dage... Men min dejlige kæreste er heldigvis god til at forkæle mig, mine veninder skriver søde sms'er og mine forældre ringer og sender blomster. Og i mandags kom min veninde Charlotte forbi med hjemmelavet is og andet godt, så alle de dejlige mennesker, gør det tåleligt at have det så skidt. Men håber, håber , håber på at kunne komme i skole i morgen!
Men syntes lige at jeg ville dele min smukke buket fra mine forældre med jer- hvis den kan få andre en mig til at blive glad, er det jo en bonus:o)

I am still in a lot of pain because of my operation. But my boyfriend, my friends and my parents are so sweet, which makes it a little bit easier. Got these beautiful flowers from my parents and wanted to share them with you.
Looking forward to going to school again- hopefully tomorrow!