søndag den 24. oktober 2010

fall

Har haft en rigtig skøn efterårsferie med en masse dejlige oplevelser. Tirsdag var min kæreste og jeg et smut i Lübeck, hvor vi gik rundt i de hyggelige gader, nød de smukke bygninger og spiste deres berømte marcipan- mums:o) Onsdag kørte vi hjem til mine forældre og min hund i Skagen og hyggede med dem- så dejligt at se dem igen! Lørdag stod den på job i Aalborg- det gik fint på trods af at det regnede all day! Udover job nåede jeg da også lige forbi et par butikker- købte to trøjer (dem på de nederste fotos) og et par sorte højtaljede jeans, men billedet af dem, må I lige have til gode. På Monkis site fandt jeg desuden dette billede- er helt vild med farvesammensætningen og snittene, så måtte da lige dele det med jer.
Så efter en skøn ferie i både Tyskland og Nordjylland, står den fra i morgen tidlig på hverdag i det Østjyske igen. Håber også at I har haft en dejlig ferie?

Have had a great holiday! Last Tuesday my boyfriend and I went to Lübeck (Germany) and Wednesday we drove to Skagen, where my parents live. Saturday I went shopping- bought the two tops on the pics and a pair of jeans in Monki. The other look I found on Monki's website and loved the style. Just wanted to share it with you. Hope you had a great holiday too?