tirsdag den 28. september 2010

kind of blue


Har været i bio i aften og se Inception med min kæreste- super hyggeligt. Dette var hvad jeg havde på i skole i dag. Derudover havde jeg min pelsvest på som "cardigan"- må jo hellere passe på min hals. Synes filmen var rigtig god- har I set den?

Derudover har lige lyst til at vise jer min elskede blå kappe- synes farven er så smuk. Fik den syet i Kina, da jeg boede derude i 2008. Selvom den er ved at have et par sæsoner på bagen bliver jeg slet ikke træt af den. Hvert efterår, når jeg finder den frem, bliver jeg stadig forbløffet over hvor dejlig og klar farven er. Den blå farve kommer ikke helt til sin ret på dette billede, men den ser sådan ud som den er på min skulder, der hvor lyset falder.

Went to the movies to see "Inception" with my boyfriend tonight. It was really great- have you seen it? This was what I wore to classes today. The blue cape is one I had made when I lived in China i 2008 and I still love it! Think the colour is so beautiful.