tirsdag den 7. september 2010

guilty

Som jeg tidligere har skrevet, er jeg startet på mit nye studie. Og hold da op hvor bliver der lagt hårdt ud, både når det angår sociale tiltag og undervisning. Derfor har det været lidt stille herinde de sidste par dage. Men er rigtig glad for min nye klasse og undervisningen virker super inspirerende.

Jeg har medvirket i en konkurrence som er et samarbejde mellem Eurowoman og Gucci og har netop fået meddelt at jeg er blandt de 10 heldige vindere, som skal til lanceringen af Guccis nye parfume "Gucci Guilty" på fredag.
Herlighederne foregår i Gucci butikken i København, hvor der vil være chance for at vinde en plads ved Guccis show under modeugen i Milano til februar. Efter festen i Gucci butikken vil vi blive kørt til afterparty på Nimb. Er simpelthen så spændt og kan slet ikke falde ned!! Tager selvfølgelig kamera med, så jeg kan vise alle jer skønne læsere hvad jeg har oplevet.

Her ser i det billede jeg indsendte til konkurrencen. Opgaven lød på, at man skulle fotografere sig med sit yndlings-item fra Gucci og beskrive hvad Gucci betyder for én.

I have just started my Master at University and I have been really busy all week.
Found out that I have won a competition and I am going to a party to celebrate the launching of the new Gucci perfume at the Gucci store in Copenhagen and going to an after party. I am looking very much forward to it!! The picture is my contribution to the contest- where you were going to take a picture of your favorite Gucci item.