torsdag den 23. september 2010

bellisima!


Ved godt at der går lige lovligt meget Gucci i den i øjeblikket- sorry! Men jeg har netop modtaget en mail fra Gucci med linket til videoen fra eventet, så jeg kunne ikke dy mig for at dele den med jer.

Derudover er modeugen i Milano jo netop skudt igang og det var en dag der stod i G'ets tegn! Guccis show bød på fire forskellige dele. Den første del med i de dejligste lilla, organge og turkise farver, så kom de mere nedtonede farver, efterfulgt en mere rå del, hvor læder var et gennemgående materiale. Slutteligt stod den på tribe-mønstrede kjoler i de smukkeste farver. Jeg er helt betaget af denne SS2011 kollektion og Frida Giannini og hendes team har efter min mening, skabt én af de mest spændende og skønne kollektioner længe. I kan tjekke kollektionen ud her.
- Og så lover jeg at mit Gucci-indlægs-trip snart bliver nedtrappet;o)

I know I have been writing a lot about Gucci lately but just had to share this video with you from the Gucci Guilty event. If you have not checked out the SS2011 Gucci collection from Milan yet, I recommend that you do. It is one of the most amazing collections from Gucci I have ever seen. Check it out in the link in the Danish text.