fredag den 11. juni 2010

roma

Så er jeg endelig tilbage i den virkelige verden efter at have afleveret min bachelor-opgave- wuhuuu:o) Og da jeg allerede har fået svar på min anden skriftlige opgave er der nu SOMMERFERIE! Skønt at kunne slappe af med god samvittighed:o)

Da jeg havde afsluttet bacheloren i fredags var det tid til lidt familiehygge og søndag tog min kæreste og jeg et smut til Rom. Har været i Italien en del gange før, men har aldrig besøgt Rom, så det var dejligt endelig at opleve byen.

Det har været en helt fantastisk tur!! Har ikke fået shoppet meget, da vi har set rigtig mange kirker, museer og ruiner. Men det gjorde slet ikke noget, for byen har virkelig meget fantastisk kulturelt at tilbyde, så det ville være ærgerligt at tilbringe tiden i butikker. Men, et lille marked blev det da til... Har købt lidt smykker, en jakke og en vest- uploader billeder af looks og køb snart. Her ses et par af de halskæder jeg købte. De er håndlavede og stammer fra Afghanistan.