onsdag den 21. april 2010

wellies in wales

Så har jeg endelig fået afleveret min eksamensopgave i Medie- og samfundsteori og efter en hel uge med teoretikere såsom Manovich og McLuhan, kribler det i mine fingre for at få opdateret bloggen igen!
Jeg kan desværre ikke lave nogle outfit updates, da jeg stort set kun har været iklædt py hele ugen. Men efter jeg havde afleveret i går, så jeg The Edge of Love med to af mine absolutte favoritter: Kiera Knightly og Sienna Miller. Blev virkelig inspireret af den scenografiske stemning, farverne, tøjet og det walisiske højland. De grønne enge kombineret med gummistøvler og det ruskende hav, giver et meget ægte og nærværende billede som tiltaler mig meget. Den er helt klart seværdig og de to skuespillerinders præstationer rør én dybt.

Jeg skal nok love at kompensere for de manglende updates i den kommende tid:o)