søndag den 28. marts 2010

furry winter

Kate Moss blev i fredags nævnt som et af Vogues bud på den bedst klædte den uge- og jeg kan kun give dem ret. Elsker hendes brug af næste sæsons store tendens "teddy bear fur" mixet med skinny sorte jeans og ankelstøvler. Loooove it!
I det hele taget var pels en af de helt store trends under de forskellige shows for vinter 2010/2011 kollektionerne. Både Gucci, Chanel, Lanvin, John Galliano og Emilio Pucci viste henholdsvis jakker, støvler og nederdele i pels.



Jeg er specielt vild med det sorte pelslook fra Lanvin (øverst i venstre hjørne på collagen), den lyse pels med smalt læderbælte i taljen fra Gucci (nederst i venstre hjørne) og den grå i midten (øverste række) fra Chanel. Pelsstøvlerne og pelsbukserne fra Chanel er jeg dog ret overbevidst om jeg jeg ikke kommer til at trække i næste vinter.
På trods af at jeg er inkarneret medlem af dyreværnsorganisationen WSPA, elsker jeg det smukke og elegante ved pels og det at man har mulighed for at holde varmen og se fantastisk ud på én og samme tid. Så efter en vinter i pels, er det dejligt at vide at min sølvgrå pels af polarræv også bliver et hit til næste vinter.